Facebook & Instagram reklamları ilə potensial müştərilərinizə ən təsirli şəkildə çatacağınızı təmin edirik.
Instagram Reklam Agentliyi
Instagram Reklamının Məqsədi
Müəssisənizin ehtiyacına uyğun üzvlük, satış, məlumatlılıq və ya ziyarət məqsədilə reklam ssenarisi planlaşdırırıq.
Hədəf Alma
Müəssisənizin hədəf auditoriyasını hədəf alındığı bölgəyə, cinsə, yaşa və maraq dairəsinə uyğun olaraq təyin edirik və məhsul və ya xidmətlərinizi onlara göstərməyə başlayırıq.
Kreativ
Reklam vermə məqsədinizə uyğun olan şəkillər, mətnlər və videolar hazırlayırıq və onları hədəf auditoriyasına təqdim edirik.
Hesabat
İşlərimizin nəticələri barədə sizə hesabat veririk və bunun davamında nə cür yol izləyəcəyiniz ilə bağlı tövsiyələr veririk.
Marka Məlumatlılığı ve Brend Loyallığını Yaratmaq Üçün Instagram Reklamlarının Gücündən İstifadə Edin
Vizual medianın ən böyük sosial platformalarından biri olan Instagram, 1 milyarddan çox istifadəçisi ilə müəssisələr üçün ən vacib kanallardan biridir. Instagram, hədəf auditoriyasının dönüşümü üçün ən təsirli interaktiv bir media planlaşdırma platformasıdır. Instagram gündən günə daha çox böyüməyə davam edərkən, milyonlarla müəssisə məhsullarını və ya xidmətlərini bu platformada tanıtmağa və satışlarını artırmağa davam edir.
Bəs sizin müəssisəniz hədəf auditoriyanızın saatlarla içində yer aldığı ən böyük vizual media platformalarından birində niyə böyük bir brendə çevrilməsin? İndi Mezo Instagram reklam agentliyindən təklif alın və reklamlarınıza ən böyük vizual media platformalarından biri olan Instagramda başlayın!
Instagram Reklam Agentliyi Brendlərə Necə Töhfə Verir?
Instagramda Reklam Modelləri Nələrdir?
-
Marka məlumatlılığı
-
Əlçatanlıq
- Trafik
-
Videoya baxma
-
Tətbiq quraşdırma
-
Qarşılıqlı əlaqə
-
Potensial müştərilər tapmaq
-
Dönüşümlər
-
Məhsul kataloqu
-
Mağaza ziyarəti
Instagramda Hədəfləmə Növləri Nələrdir?
Instagram Reklam Agentliyinin Müəssisələrə Təqdim Etdiyi Üstünlüklər Nələrdir?
-
Veb saytlarına daha çox trafik gətirə bilər,
-
Daha geniş auditoriyanı əhatə edə bilər,
-
Marka məlumatlılığını artıra bilər,
-
Brend loyallığını formalaşdıra bilər,
-
Ən əsası bunları verılənlər kimi qiymətləndirə bilər.