Skip to main content

Google Alerts istifadəyə veriləndən bəri markanızın, məhsulunuzun və ya şəxsi adınızın onlayn təsirlərini izləmək üçün əsas vasitə olub. Bu pulsuz alət, müəyyən etdiyiniz açar sözlər internetdə göründüyündə e-poçt bildirişləri ilə sizə yenilikləri çatdırmaq üçün sadə bir yol təqdim edib. Ancaq, xüsusilə sosial media izləməsində, bu alətin məhdudiyyətləri var ki, bu da bu günün rəqəmsal mühitində getdikcə daha vacibdir.

2024-cü il 29 oktyabr tarixindən etibarən, Google Trends trend bildirişlərini dəstəkləməyəcək və mövcud bildirişlər göndərilməyəcək. Bundan əlavə, yeni trend bildirişləri yaratmaq imkanı abunə səhifəsi vasitəsilə dayandırılacaq. Bu dəyişiklik trend məlumatlarının izlənilməsini əhəmiyyətli dərəcədə təsir edəcək və inkişaf etmiş alternativlər axtarmaq zərurətini vurğulayır.

Rəqəmsal mühit inkişaf etdikcə, bir neçə inkişaf etmiş alət Google Alerts-dən daha geniş xüsusiyyətlər və daha yaxşı əhatə təqdim edir, onun məhdudiyyətlərini aradan qaldırır və onlayn təsirlər və trend məlumatları haqqında sizə effektiv şəkildə məlumat verir.

Google Alerts Nədir?

Google Alerts, Google tərəfindən təqdim edilən pulsuz bir alətdir ki, istifadəçilərə xüsusi açar sözlər üçün veb üzərində izləmə imkanı verir. Bir açar söz internetdə, məsələn, xəbər məqalələrində, bloglarda və ya digər veb səhifələrdə göründüyü zaman, Google Alerts istifadəçiyə e-poçt bildirişi göndərir. Bu alət, markanın adını, şəxsi adları və ya maraq doğuran hər hansı bir mövzunu izləmək üçün köklü bir vasitə olmuşdur. İstifadəçilərin seçdikləri açar sözlərlə əlaqədar ən son yeniliklərdən xəbərdar olmalarını təmin etmək üçün dizayn edilmişdir, beləliklə, əl ilə axtarış etməyə ehtiyac qalmır.

Niyə Google Alerts Alternativlərini Araşdırmalısınız?

google alerts alternatives

Google Alerts bir zamanlar onlayn istinadları izləmək üçün dəyərli bir alət olsa da, bəzi məhdudiyyətləri var ki, bu da istifadəçiləri alternativlər axtarmağa yönəldə bilər. Burada başqa seçimləri araşdırmağın faydalı ola biləcəyi bəzi səbəbləri təqdim edirik:

  1. Məhdud Sosial Media Əhatəsi: Google Alerts sosial media platformalarını kifayət qədər əhatə etmir, halbuki günümüzdə markalar və mövzularla bağlı danışıq çox vaxt bu platformalarda baş verir.
  2. Azalan Effektivlik: Zamanla, bir çox istifadəçi Google Alerts-in müvafiq istinadları toplama və vaxtında bildirişlər göndərmə qabiliyyətinin azaldığını bildirmişdir.
  3. Yenilənməmək: Google Alerts son illərdə əhəmiyyətli dərəcədə yenilənməyib və dəstəklənməyib, bu da funksionallığın və etibarlılığın azalmasına səbəb olub.
  4. Təkmilləşdirilmiş Xüsusiyyətlərin Olmaması: Alternativlər tez-tez sentiment analizi, real vaxt izləmə və daha geniş analitik məlumatlar kimi inkişaf etmiş xüsusiyyətlər təklif edir ki, bunlar Google Alerts-də mövcud deyil.
  5. Daha Yaxşı Özəlləşdirmə Tələbi: Digər alətlər daha özəlləşdirilmiş axtarış seçimləri təqdim edir, beləliklə istifadəçilər izləməni daha dəqiq hala gətirərək alakasız məlumatlardan qaça bilərlər.
  6. Gələcəkdəki Dəyişikliklər: 29 Oktyabr 2024 tarixindən etibarən Google Trends trend bildirişlərini dəstəkləməyəcək və mövcud bildirişlər göndərilməyəcək. Ayrıca, yeni trend bildirişləri yaratmaq üçün abunə səhifəsi vasitəsilə əməliyyat edilə bilməyəcək. Abunəliklərinizi qorumaq istəyirsinizsə, bu tarixdən əvvəl Google Trends abunə səhifəsindən onları kopyalamalısınız. E-poçt bildirişləri artıq dəstəklənməyəcək, amma trend məlumatlarına Google Trends ana səhifəsi xəbər bülteni və ya RSS feed vasitəsilə daxil ola bilərsiniz.

Bu çatışmazlıqları aradan qaldırmaq üçün, onlayn mövcudluğunuzu effektiv şəkildə idarə etmək üçün genişlənmiş qabiliyyətlər və daha yaxşı əhatə təmin edən digər alətləri araşdırmaq dəyərlidir.

1. Awario

Awario, Google Alerts üçün müasir alternativ olaraq fərqlənən geniş bir sosial dinləmə və media izləmə alətidir. Twitter, YouTube, Reddit kimi sosial media platformalarında, həmçinin xəbər saytlarında, bloglarda, forumlarda və veb səhifələrdə istinadları izləyir. Awario ilə real vaxt bildirişləri alırsınız və platformadan birbaşa istinadlarla əlaqə qura bilərsiniz. Eyni zamanda, mənfi istinadları tez bir zamanda müəyyən edib cavab vermək üçün ətraflı sentiment analizi təklif edir. Boolean axtarış funksiyası, mürəkkəb hallarda dəqiq açar söz izləməyə imkan verir.

Qiymətləndirmə:

Starter: $39/ay
Pro: $119/ay
Enterprise: $399/ay
Pulsuz Sınaq: 7 günlük pulsuz sınaq mövcuddur.

2. Mention

Mention, geniş izləmə qabiliyyətləri ilə tanınan və tez-tez “Google Alerts-in steroidlərdəki versiyası” olaraq təsvir edilən güclü bir alətdir. Əsas sosial şəbəkələri, xəbər saytlarını, blogları, forumları və veb səhifələri əhatə edir. Mention, e-poçt vasitəsilə bildirişlər almağa və ya real vaxtda istinadları öz panelinizdə görməyə imkan tanıyır. İstinad artışı, sentiment və sosial media mənbələri ilə bağlı ətraflı analizlər təqdim edir və əlaqəsiz məlumatları süzmək üçün Boolean axtarışlarını dəstəkləyir.

Qiymətləndirmə:

Solo: $29/ay
Pro: $99/ay
ProPlus: $190/ay
Pulsuz Sınaq: 14 günlük pulsuz sınaq mövcuddur.

3. Talkwalker Alerts

Talkwalker Alerts, funksionallıq baxımından Google Alerts-ə çox bənzəyən amma əlavə özəlləşdirmə imkanları təqdim edən pulsuz bir alətdir. Veb səhifələrini, xəbər saytlarını, blogları, forumları və Twitter-i izləyir və bildirişləri birbaşa e-poçtunuza göndərir. Bildirişlərin tezliyini təyin edə bilərsiniz və bütün istinadları və ya yalnız ən əhəmiyyətli olanları almağı seçə bilərsiniz, trafik və iştirak əsasən. Boolean axtarış seçimi nəticələrinizi daha dəqiq etməkdə kömək edir.

Qiymətləndirmə: Pulsuz.

4. Brandwatch

Brandwatch, böyük müəssisələr və agentliklər üçün nəzərdə tutulmuş güclü bir sosial dinləmə alətidir. İstehlakçı Araşdırması, BuzzSumo, Audiences, Reviews və Vizia kimi bir sıra alətlər təqdim edir. Brandwatch, sosial media, xəbər saytları, bloglar və forumlar üzrə dərin analizlər təqdim edir və Google Analytics və digər platformalarla inteqrasiya edir, beləliklə geniş məlumatlara baxış imkanı yaradır. İrəliləmiş məlumat vizualizasiyası və detallı auditoriya analizi ilə tanınır.

Qiymətləndirmə: Sorğu əsasında mövcuddur.

Pulsuz Sınaq: Pulsuz sınaq mövcud deyil.

5. Hootsuite

Hootsuite əsasən sosial media idarəetmə platforması kimi tanınır, lakin effektiv sosial dinləmə qabiliyyətləri də təklif edir. Əsas sosial media platformalarını izləyir və əlavə mənbələrlə inteqrasiya edir. Hootsuite geniş əməkdaşlıq xüsusiyyətləri təqdim edir, bu da sizə istinadları təşkil etməyə və idarə etməyə kömək edir, xüsusilə büdcəyə diqqət edən müəssisələr üçün hər şey bir arada həll yoludur.

Qiymətləndirmə:

Professional: $19/ay
Team: $99/ay
Enterprise: Sorğu əsasında mövcuddur
Pulsuz Sınaq: 30 günlük pulsuz sınaq mövcuddur.

6. Meltwater

Meltwater, geniş miqyaslı media izləmə və sosial dinləmə təklif edən müəssisə səviyyəli bir alətdir. Sosial şəbəkələr, bloglar, forumlar və rəylər saytları üzrə istinadları izləyir, real vaxtda və tarixi məlumatları təqdim edir. Meltwater, auditoriya seqmentasiyası və sentiment analizi ilə mükəmməl performans göstərir, müəssisələrə açar sözlər ətrafında söhbət trendlərini və artışlarını anlamağa kömək edir.

Qiymətləndirmə: Sorğu əsasında mövcuddur.

Pulsuz Sınaq: Pulsuz sınaq mövcud deyil.

7. Brand24

Brand24, e-poçt və tətbiq içi bildirişlər ilə geniş miqyaslı izləmə təklif edən güclü bir sosial dinləmə alətidir. Facebook, Twitter və Instagram kimi böyük sosial şəbəkələrdəki istinadları izləyir və bloglar, xəbər saytları və forumları skan edir.

Google Alerts alternativi olaraq, Brand24 sizə brendinizlə bağlı onlayn müzakirələrdəki əhəmiyyətli dəyişikliklər haqqında məlumat verir. Bildirişlərinizi fərdiləşdirə və e-poçt vasitəsilə xəbərdar ediləcək xüsusi hadisələri seçə bilərsiniz.

Əlavə olaraq, Brand24 məlumatları əhəmiyyətli infografiklərə və avtomatlaşdırılmış hesabatlara çevirir ki, bunlar ixrac edilə bilər. Alət, brend sentimenti, təsirli şəxslərin qiymətləri və istinadların həcm və əhatə dairəsi kimi əsas marketinq metriklərini təqdim edir.

Qiymətləndirmə: Plus planı aylıq $59-dan başlayır, Premium $119, Business $179 və Max $299-dır.

Pulsuz Sınaq: 14 günlük pulsuz sınaq mövcuddur.

Google Alerts, bir çox istifadəçi üçün faydalı bir alət olsa da, sosial media izləmə sahəsindəki məhdudiyyətlər və köhnəlmiş funksionallıq alternativləri araşdırmağı zəruri edir. Awario, Mention və Talkwalker kimi alətlər, Google Alerts-dən daha irəliləmiş xüsusiyyətlər təklif edir və real vaxt sosial media izləmə, dərin sentiment analizi və fərdiləşdirilmiş bildirişlər daxil olmaqla daha geniş imkanlar təqdim edir. Kiçik bir müəssisə olsanız da, böyük bir şirkət olsanız da, bu alternativlər onlayn mövcudiyyətinizi izləməyə və brend reputasiyanızı effektiv şəkildə idarə etməyə kömək edə bilər.

Haydar Özkömürcü

Rəqəmsal Marketinq üzrə məsləhətçi